Σάββατο, Απριλίου 16, 2011

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟΥ

11 AΠΡΙΛΙΟΥ 2011. ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ-ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ. (WIKI LEAKS ΔΙΔ/ΧΟΥ) «ΔΗΜΟΣ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ» Σιναπίδης Στέφανος http://sinapidistef.blogspot.com Στις 11 Απριλίου 2011 πραγματοποιήθηκε έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο με θέμα την « Έγκριση απογραφής περιουσίας Δήμου-ισολογισμού έναρξης 1-1-2011». Πριν όμως την έναρξη της συζήτησης στο πλαίσιο των ανακοινώσεων, ο επικεφαλής της παράταξης «Δήμος των Αξιών» Σιναπίδης Στέφανος πήρε τον λόγο και αναφέρθηκε στην πιθανότητα που υπάρχει να υποβαθμιστεί το Νοσοκομείο του Διδ/χου, στην προσπάθεια που καταβάλλει το Υπουργείο Υγείας να εφαρμόσει «Καλλικράτη» και στην Υγεία. «Έτσι μέχρι τον Ιούλιο του 2011 θα πρέπει ως Δημοτικό Συμβούλιο, φορείς και πολίτες να είμαστε προετοιμασμένοι και εξοπλισμένοι με γραπτά επιχειρήματα για να πείσουμε το Υπουργείο Υγείας, πως οι δομές Υγείας στον Βόρειο Έβρο (ΓΝΝΔ, ΚΥ Ορεστιάδας και Δικαίων), δεν πρέπει με κανένα τρόπο να υποτιμηθούν. Να μην επιτραπεί καμία συγχώνευση του ΓΝΝΔ και των ΚΥ με το ΓΠΝΑ, καμία συγχώνευση κλινικών, και φυσικά καμία αποστελέχωση του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, γιατί αυτό θα σημαίνει ταλαιπωρία και επικίνδυνη υποβάθμιση των υπηρεσιών υγείας που απολαμβάνουν οι ακρίτες συμπολίτες μας.» Προτάθηκε από τον κο Σιναπίδη να διεξαχθεί ένα Δ/Σ με καλεσμένους τον Δ/κτή του ΓΝΝΔ, τους βουλευτές και όλους τους φορείς, για να τους δεσμεύσουμε να μας στηρίξουν στο δίκαιο αυτό αίτημά μας. Στην συνέχεια τον λόγο πήρε ο δημοτικός σύμβουλος της ελάσσονος αντιπολίτευσης κος Κυρούδης Νέστορας, που αναφέρθηκε στο θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων και την ανακύκλωσης στον Δήμο Διδ/χου, με αφορμή μία ενδιαφέρουσα ημερίδα που έγινε στις 6 Απριλίου στην πόλη μας με θέμα «Συμβάλλω στην ανακύκλωση». Παρατήρησε πως ο Δήμος μας, έχει μείνει πολύ πίσω σε σχέση με άλλες πόλεις του Νομού μας στο θέμα της ανακύκλωσης (δεν υπάρχουν οι μπλε κάδοι της ανακύκλωσης κλπ), όπως επίσης και στην ολοκληρωμένη διαχείριση των απορριμμάτων. Επίσης επισήμανε πως ενώ έχουν περάσει 3 μήνες δεν έχει συνεδριάσει η «Επιτροπή Ποιότητας Ζωής» που είναι εκ του νόμου υποχρέωση του Δημάρχου να την συγκαλεί τουλάχιστον 1 φορά τον μήνα. Λίγα λόγια για την διαχείριση των απορριμμάτων στον Δήμο Διδ/χου. Μέχρι πέρυσι υπήρχαν 24 Χ.Α.Δ.Α (Χώρος Ανεξέλεγκτης Διάθεσης Απορριμμάτων) στο Διδ/χο και στα χωριά του, και 8 ΧΑΔΑ στις Μεταξάδες. Οι παραπάνω χώροι έχουν αποκατασταθεί λόγω απαίτησης της Ε.Ε. Όλα τα σκουπίδια του Καλλικρατικού Δήμου Διδ/χου πηγαίνουν τώρα στον Χ.Υ.Τ.Α. Διδ/χου (Χώρος Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων- λάιτ χωματερή) στον δρόμο προς Θυρέα. Η Ε.Ε απαιτεί από τον Ιούλιο του 2011 να κλείσουν όλοι οι ΧΥΤΑ, αλλιώς θα επιβάλλεται ημερήσιο πρόστιμο στον αρμόδιο Δήμο ίσο με 34.000 Ευρώ. Άρα πρέπει μέχρι τον Ιούλιο να κλείσει ο ΧΥΤΑ Θυρέας και να αποκατασταθεί για να μην πληρώνουμε πρόστιμο 34.000 Ευρώ την ημέρα. Τι θα γίνει από τον Ιούλιο και μετά, με τα σκουπίδια μας. Υπάρχει σχεδόν έτοιμος στην Θυρέα 1 Κ.Δ.Α.Υ. (Κέντρο Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών) και 1 Σ.Μ.Α. (Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων). Εκεί θα μαζεύονται τα σκουπίδια ( από τους κάδους πρωτογενούς ανακύκλωσης μέσα στην πόλη, που δυστυχώς δεν υπάρχουν ακόμη, ενώ υπάρχει σύμβαση του Δήμου μας με την εταιρεία Ελληνική Εταιρεία. Ανακύκλωσης για την προμήθεια κάδων, που δεν ενεργοποιήθηκε ακόμη) και αφού επεξεργαστούν θα δεματοποιούνται, θα αποθέτονται προσωρινά στον αποκατεστημένο ΧΥΤΑ της Θυρέας, και στην συνέχεια θα πηγαίνουν σε εργοστάσιο επεξεργασίας στην Αλεξ/πολη που δεν έχει κατασκευαστεί ακόμη (θα ανήκει σε ιδιώτη πάντως), και μετά θα καταλήγουν ακριβώς δίπλα από το εργοστάσιο στον Χ.Υ.Τ.Υ. Αλεξ/πολης (Χώρος Υγειονομικής Ταφής Υπολειμμάτων). Υπεύθυνος φορέας για όλη την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη είναι η Εταιρεία ΔΙ.Α.Α.ΜΑ.Θ (Διαχείριση Απορριμμάτων Ανατ. Μακεδονίας Θράκης) που έχει μετόχους όλους τους Δήμους της Περιφέρειας. Η ΔΙΑΑΜΑΘ πρέπει να παραδώσει μέσα στο 2011 σε όλη την Περιφέρεια, όπου έχει προβλεφθεί η χωροθέτηση τους, όλες τις υποδομές για την ολοκληρωτική και νόμιμη διαχείριση των απορριμμάτων της περιοχής μας αξίας 22.300.000 Ευρώ. Στην συνέχεια ακολούθησε η συζήτηση για το θέμα της απογραφής. Διαπιστώθηκε όμως ότι ο ορκωτός λογιστής ο οποίος έπρεπε να ήταν παρών απουσίαζε. Υπήρξε έντονη διαμαρτυρία και από τις δύο πλευρές της αντιπολίτευσης γιατί για δεύτερη φορά ο Δήμαρχος συγκάλεσε ένα άκυρο Δ/Σ το οποίο εξαρχής ήταν αδύνατο να πραγματοποιηθεί. (γιατί απουσίαζε ο ορκωτός λογιστής). Αυτό αποτελεί βαρύτατα πολιτικό σφάλμα οργάνωσης, απειρίας και νομικής γνώσης. Πάντως ο Δήμαρχος μας διάβασε την θέση του ορκωτού λογιστή για την απογραφή, ο οποίος αναφέρει ότι διέκοψε τον έλεγχο της κατάστασης απογραφής του συνενωμένου Δήμου Διδ/χου για τους εξής λόγους. «1) Την τελευταία μέρα της χρήσεως του 2010 (δηλ.31/12/2010) πραγματοποιήθηκε ανάληψη από τραπεζικό λογαριασμό ποσού 400.000 Ευρώ και στην συνέχεια εξοφλήθηκαν χρηματικά εντάλματα τοις μετρητοίς, ενώ κατά τις διατάξεις του π.δ. 186/1992 συναλλαγές άνω του ποσού των 15.000 Ευρώ διενεργούνται είτε με δίγραμμες επιταγές είτε με καταθέσεις σε τραπεζικούς λογαριασμούς. Αντίστοιχες αναλήψεις και εξοφλήσεις χρηματικών ενταλμάτων τοις μετρητοίς πραγματοποιήθηκαν και σε άλλες ημερομηνίες στην διάρκεια της χρήσεως, κυρίως όμως τον μήνα Δεκέμβριο του 2010. 2) Το υπόλοιπο Ταμείου (μετρητά) του Δήμου Διδυμοτείχου όπως επισημαίνουμε ανωτέρω εμφανίζει κατά την 31/12/2010 ποσό 149.052 Ευρώ. Επίσης μεγάλο ημερήσιο υπόλοιπο εμφανίζεται και καθόλη την διάρκεια του έτους το οποίο προσδιορίσθηκε σε ποσό 148.000 Ευρώ. Όλα αυτά έρχονται σε αντίθεση με τις διατάξεις της ΚΥΑ 4686/22.11.2008 βάσει της οποίας καθορίζεται το ανώτατο επιτρεπτό όριο μετρητών που πρέπει να διαθέτουν οι ΟΤΑ για την εξυπηρέτηση της συναλλακτικής κίνησης τους. Επίσης το υπόλοιπο στις Μεταξάδες κατά την 31/12/2010 ήταν 78.000 Ευρώ Τα ανωτέρω θέματα τα θεωρούμε σημαντικά, για αυτό διακόψαμε την απογραφή και θα αναμένουμε τις τεκμηριωμένες απαντήσεις σας ώστε να διαμορφώσουμε αναλόγως την γνώμη μας.» Ο Ορκωτός Λογιστής. Τα συμπεράσματα για το τι ανακάλυψε ο Ορκωτός λογιστής επαφίενται στην φαντασία των συμπολιτών μας. Εμείς ως αντιπολίτευση ζητούμε πλήρη διαφάνεια και να χυθεί άπλετο φως και αν διαπιστωθούν οποιεσδήποτε παρατυπίες ή τεκμηριωμένες ατασθαλίες να παραπεμφθούν αρμοδίως. Πάντως η συμπολίτευση, τα χρέη των 2.000.000 Ευρώ της προηγούμενης δημοτικής αρχής τα αποδέχθηκε πλήρως, χωρίς καν να ενεργοποιήσει την διαπαραταξιακή επιτροπή ελέγχου όπως είχε υποσχεθεί δημοσίως. Διαβάστε παρακάτω από την διαύγεια. Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α Από το 7o πρακτικό της 21-3-2011 τακτικής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Διδυμοτείχου Απόφαση αριθμ. 103/2011 ΘΕΜΑ Έγκριση οφειλών Καλλικράτειου Δήμου Διδυμοτείχου οικονομικού έτους 2010 Στο Διδυμότειχο, σήμερα στις 21 του μηνός Μαρτίου, του έτους 2011, ημέρα Δευτέρα και ώρα 7.00 μ.μ. το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου συνήλθε σε τακτική συνεδρίαση στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Διδυμοτείχου, ύστερα από την με αριθμό πρωτ. 6/16-3-2011 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου Δ.Σ., κατά τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ Α' 87), η οποία επιδόθηκε και δημοσιεύθηκε νόμιμα, σύμφωνα με τις διατάξεις του προαναφερθέντος άρθρου, παρούσης και της γραμματέως κ. Kώστογλου Ελένης. Παρόντος και του Δημάρχου κ. Πατσουρίδη Παρασκευά, διαπιστώθηκε από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, πως υπήρχε νόμιμη απαρτία, δεδομένου ότι σε σύνολο 27 μελών βρέθηκαν παρόντα 25 μέλη και ονομαστικά οι… Ο κ. Πρόεδρος αφού ανακοίνωσε το 19ο θέμα της ημερήσιας διάταξης, έδωσε στη συνέχεια το λόγο στην Προϊσταμένη Οικονομικού Τμήματος κ. Τσουλτζίδου Μαρία, που είπε τα ακόλουθα: Η οικονομική διοίκηση και το λογιστικό των Δήμων διενεργείται με βάση τις διατάξεις των Ν.Δ. 2888/54, Β.Δ.17.5/59 και του Π.Δ. 315/99. Σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παράγρ. 6 του άρθρου 1 του Β.Δ./59 , όσα πραγματοποιηθέντα έξοδα δεν πληρώθηκαν έως στις 31/12 εκάστου έτους, αναλαμβάνονται εκ νέου και πληρώνονται σε βάρος του προϋπολογισμού εξόδων του επομένου οικονομικού έτους και σε κωδικό αριθμό «Έξοδα εκ παρελθόντων οικονομικών ετών» ως υποχρεωτική δαπάνη (άρθρο 156 του Ν.Δ. 2888/54). Η οικονομική υπηρεσία του δήμου μας, μετά την καταχώρηση ,από τους υπαλλήλους των δύο υπηρεσιών των δήμων που συνενώνονται, Διδυμοτείχου και Μεταξάδων, όλων των υποχρεώσεων με παραστατικά στοιχεία, στη διαχείριση έως τις 31/12/2010, θέτει υπόψη του Δημοτικού Συμβουλίου, το σύνολο των οφειλών, όπως διαμορφώθηκε. Συγκεκριμένα του πρώην Δήμου Μεταξάδων 720.978,30 € και του Δήμου Διδυμοτείχου 1.272.696,63 € ήτοι συνολικού ποσού 1.993.674,93 € και παρακαλούμε για την ψήφιση τους. Στη συνέχεια πήρε το λόγο ο δημοτικός σύμβουλος κ. Σιναπίδης Στέφανος και αφού δήλωσε ότι δεν αποδέχεται όλες τις οφειλές, ζήτησε την συγκρότηση επιτροπής δημοσιονομικού ελέγχου για έλεγχο των οφειλόμενων έργων, προμηθειών και τον διαχωρισμό των οφειλών που αφορούν διαδικασίες απευθείας ανάθεσης και διαδικασίας διενέργειας διαγωνισμών για καλύτερο έλεγχο των δαπανών. Ο Δήμαρχος αφού πήρε στη συνέχεια το λόγο, μετά την διευκρίνιση ότι ο δημοσιονομικός έλεγχος διενεργείται από την Υπηρεσία του Επιτρόπου Ελεγκτικού Συνεδρίου, πρότεινε την σύσταση διαπαραταξιακής επιτροπής ελέγχου ως προς την νομιμότητα των οφειλών, που αναγράφονται στις αναλυτικές καταστάσεις των πρώην Δήμων Διδυμοτείχου και Μεταξάδων και εφόσον διαπιστωθεί ότι για κάποιες οφειλές δεν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες εκ των ισχυουσών διατάξεων διαδικασιών , να παραπεμφθούν σε δημοσιονομικό έλεγχο. Το Δημοτικό Συμβούλιο αφού άκουσε την εισήγηση της Προϊσταμένης Οικονομικού Τμήματος, τις προτάσεις που κατατέθηκαν από τον κ. Σιναπίδη Στέφανο και τον κ. Δήμαρχο και τις τοποθετήσεις των δημοτικών συμβούλων, μετά από διαλογική συζήτηση κατά πλειοψηφία υπέρ της πρότασης του κ.Δημάρχου, μειοψηφούντων των Σιναπίδη Στέφανου, Κυρούδη Νέστορα, Περιστεράκη Δημητρίου, οι οποίοι ψήφισαν υπέρ της πρότασης του κ. Σιναπίδη Α π ο φ α σ ί ζ ε ι 1.- Εγκρίνει τις οφειλές του συνενούμενου Δήμου Διδυμοτείχου , όπως αυτές διαμορφώθηκαν στις 31-12-2010 σύμφωνα με τις ακόλουθες συνημμένες καταστάσεις, που αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της παρούσας απόφασης, εκ των οποίων οφειλές ποσού 1.272.696,63 € αφορούν τον πρώην Δήμο Διδυμοτείχου και οφειλές ποσού 720.978,30 € αφορούν τον πρώην Δήμο Μεταξάδων. Η πληρωμή των οφειλών θα πραγματοποιηθεί από τους παρακάτω κωδικούς εξόδων του προϋπολογισμού του Δήμου έτους 2011: Κ.Α. 80.8122.01 συνολικού ποσού 1.725.475 € Κ.Α. 80.8122.02 συνολικού ποσού 268.200 € (ΣΑΤΑ) 2.- Συγκροτεί διαπαραταξιακή επιτροπή ελέγχου, στην οποία ανατίθεται ο έλεγχος της νομιμότητας ως προς την ανάθεση, την τήρηση των προβλεπόμενων εκ της σχετικής νομοθεσίας διαδικασιών και παραστατικών εγγράφων για κάθε οφειλή των πρώην Δήμων Διδυμοτείχου και Μεταξάδων και σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι δεν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες να παραπεμφθούν σε δημοσιονομικό έλεγχο, η οποία αποτελείται από τα ακόλουθα μέλη: -α. Τσιαγκανά Ιωάννη, δημοτικό σύμβουλο, ως Πρόεδρο -β. Γκουρλουμένου Δέσποινα, δημοτική σύμβουλο, ως μέλος -γ. Τσιμπανλιώτη Ευάγγελο, δημοτικό σύμβουλο (μειοψηφίας) ως μέλος -δ. Σιναπίδη Στέφανο, δημοτικό σύμβουλο (μειοψηφίας) ως μέλος -ε. Γουρίδη Παναγιώτη, Προϊστ/νο της Τεχνικής Υπηρεσίας του Κλάδου ΠΕ5 -στ.Πανιτσίδη Παναγιώτη, υπάλληλο της Τεχνικής Υπηρεσίας του Κλάδου ΠΕ3,για οφειλόμενα έργα κλπ του πρώην Δήμου Διδυμοτείχου - ζ. Παπαμαυρουδή Γρηγόριο, υπάλληλο της Τεχνικής Υπηρεσίας του Κλάδου ΠΕ3,για οφειλόμενα έργα κλπ του πρώην Δήμου Μεταξάδων. Στον κ. Δήμαρχο αναθέτει κάθε περαιτέρω ενέργεια. Η απόφαση αυτή πήρε αριθμό 103/2011 Για το σκοπό αυτό συντάχθηκε το παραπάνω πρακτικό, που υπογράφεται ως εξής: Ο Πρόεδρος Ο Δήμαρχος Τα Μέλη Α κ ο λ ο υ θ ο ύ ν υ π ο γ ρ α φ έ ς Σωστό απόσπασμα Διδυμότειχο 22 – 3 – 2011 Οποία κοροϊδία αγαπητοί συμπολίτες μας. Από την μία εγκρίνουν όλες τις οφειλές ανεξαιρέτως, και από την άλλη για ξεμάτιασμα συγκροτούν διαπαραταξιακή επιτροπή, η οποία δεν συνεδρίασε ακόμη, αλλά και δεν έχει λόγο να συνεδριάσει τώρα κατόπιν εορτής. Η λογική λέει πως πρώτα συνεδριάζει η επιτροπή, μετά ελέγχει τα παραστατικά και την αντιστοιχία χρηματικών ποσών, προγραμματισμένου έργου και πραγματοποιηθέντος έργου και στο τέλος, άλλες οφειλές τις εγκρίνει και άλλες τις απορρίπτει. Εδώ ως πρωτοτυπία γίνεται το αντίθετο, και απαξιώνεται η επιτροπή όπου συμμετέχει και ο υποφαινόμενος που περίμενε να γίνει εμπεριστατωμένη έρευνα για να μην φορτωθούν οι πολίτες μας, τα υπέρογκα χρέη του Δήμου μας. Δυστυχώς αυτό δεν έγινε. Το σενάριο του 2002 επαναλαμβάνεται. Η επίθεση που δεχόμαστε ως παράταξη από τους «ομόσταυλους» είναι μεγάλη, όσο μεγάλα είναι και τα πολιτικά συμφέροντα που μας πολεμούν. Το στόμα μας όμως δεν θα παραμείνει κλειστό, ούτε και η πένα μας θα σταματήσει να γράφει, αποβλέποντας στο καλό και στην χρηστή διοίκηση της πόλη μας. Γιατί σε μία ευνομούμενη δημοκρατική πολιτεία ο νόμος υπερισχύει της ψήφου, διότι η ψήφος εκφράζεται μόνο μέσα στα πλαίσια του νόμου. Επιτέλους ΝΑΙ στην Πολιτική για το Διδυμότειχο και ΟΧΙ στην Πωλητική για το Διδυμότειχο. ΟΧΙ στους πολιτικούς κλώνους και στον χαμογελαστό αυταρχισμό. Οι αποφάσεις του Δήμου Διδ/χου βρίσκονται στην «διαύγεια» ως εξής http://et.diavgeia.gov.gr/f/dimos_didymoteichou για να πληροφορείστε τι δαπάνες τι διορισμοί, τι εκτός έδρας κλπ και ότι άλλο αποφασίζεται από την σημερινή δημοτική αρχή.

0 Τα σχόλια σας εδώ!:

Διαβάστε στο ιστολόγιο...